Viernes, 26 de Junio de 2026

Actualizada Viernes, 26 de Junio de 2026 a las 16:26:54 horas

Ajuntament de Santanyí
Viernes, 03 de Septiembre de 2021
Santanyí

El departament de Serveis Socials de l'Ajuntament de Santanyí ha rebut un donatiu de 5.000.-€.

Aquesta setmana el departament de Serveis Socials de l'Ajuntament de Santanyí ha rebut un donatiu de 5.000 euros de part de persones vinculades al nostre municipi. Són Markus Frick i Ralf Ganswindt qui han volgut col·laborar amb aquesta suma i perquè arribi a qui li pugui fer falta.

[Img #49018]

 

La batlessa de Santanyí, Maria Pons, s'ha mostrat molt agraïda per aquest donatiu i ha assegurat que els doblers seran ben aprofitats.

 

De fet, el regidor de Serveis Socials, Antoni Matas, ha apuntat que per començar ja es podran utilitzar per a les ajudes escolars que cada any convoca l'Ajuntament per donar suport a les famílies que ho necessiten per arrencar el curs.

Comentarios Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.85

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.