Santanyí
Ban signat per la batlessa de Santanyí davant la vaga indefinida convocada per CCOO a totes les Illes Balears al servei de la recollida de residus, a partir d'avui dijous 14 d'octubre a les 21.00h.
El municipi de Santanyí es veurà afectat com la resta de municipis de les illes, tot i no ser aquest ajuntament ni cap altre els qui han provocat aquesta situació. Des dels ajuntaments conjuntament amb la FELIB s’està treballat perquè tot es resolgui al més aviat possible.
![[Img #49841]](https://mallorcactual.com/upload/images/10_2021/2347_442665_670.jpg)
Pregam a la ciutadania que s'abstengui de treure les bosses al carrer, ni tampoc dur el fems als contenidors per evitar acumulacions i situacions perilloses. Es demana la màxima col·laboració per reduir tant com sigui possible les conseqüències d'aquesta vaga.
Teniu el mateix ban en català, castellà i anglès per si ens podeu ajudar a donar difusió. Les recomanacions del ban són les següents:
1. Mantenir el major temps possible els residus sòlids urbans, paper, cartró, envasos, vidre i restes de matèria orgànica al domicili, negoci o empresa, per així evitar l’acumulació de residus a la via pública.
2. No dipositar bosses de residus al costat dels contenidors.
3. A les localitats on es fa la recollida mitjançant el sistema de bosses porta a porta, es prega no treure els residus a la via pública.
4. Les bosses d'escombraries, en tot cas, han d’estar ben tancades i no han de contenir líquids ni restes que els produeixin, per evitar així abocaments a terra, males olors i focus infecciosos.
5. Queda prohibit dipositar mobles, podes o qualsevol tipus d'estris a la via pública per evitar acumulacions de brutícia i possibles fonts d’incendis.
6. Us pregam que tampoc dugueu residus a les deixalleries (punts verds).
![[Img #49841]](https://mallorcactual.com/upload/images/10_2021/2347_442665_670.jpg)
Pregam a la ciutadania que s'abstengui de treure les bosses al carrer, ni tampoc dur el fems als contenidors per evitar acumulacions i situacions perilloses. Es demana la màxima col·laboració per reduir tant com sigui possible les conseqüències d'aquesta vaga.
Teniu el mateix ban en català, castellà i anglès per si ens podeu ajudar a donar difusió. Les recomanacions del ban són les següents:
1. Mantenir el major temps possible els residus sòlids urbans, paper, cartró, envasos, vidre i restes de matèria orgànica al domicili, negoci o empresa, per així evitar l’acumulació de residus a la via pública.
2. No dipositar bosses de residus al costat dels contenidors.
3. A les localitats on es fa la recollida mitjançant el sistema de bosses porta a porta, es prega no treure els residus a la via pública.
4. Les bosses d'escombraries, en tot cas, han d’estar ben tancades i no han de contenir líquids ni restes que els produeixin, per evitar així abocaments a terra, males olors i focus infecciosos.
5. Queda prohibit dipositar mobles, podes o qualsevol tipus d'estris a la via pública per evitar acumulacions de brutícia i possibles fonts d’incendis.
6. Us pregam que tampoc dugueu residus a les deixalleries (punts verds).











Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.217.15