Santanyí
L’Ajuntament de Santanyí incorpora 9 persones a diferents departaments a través del SOIB
Des d’avui, l’Ajuntament de Santanyí comptarà amb quatre auxiliars administratius i cinc nous membre a l’equip del personal de neteja.
![[Img #50305]](https://mallorcactual.com/upload/images/11_2021/9371_3112524_670.jpg)
I és que el consistori ha accedit a un programa de desenvolupament i foment de l’ocupació, subvencionada pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB) i cofinançada pel Fons Social Europeu. Aquestes noves incorporacions ho fan per un any, i l’objectiu de l’ajuntament és millorar l’ocupabilitat de les persones contractades i a la vegada seguir millorant la qualitat de l’atenció a la ciutadania i els serveis públics.
![[Img #50304]](https://mallorcactual.com/upload/images/11_2021/8446_3112529_670.jpg)
A primera hora, l’equip de govern municipal ha rebut a les noves incorporacions a la sala d’actes de la casa consistorial. La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha valorat molt positivament la inclusió d’aquestes noves treballadores: “sabem que socialment i laboralment, estam encara en una situació complicada, per això, poder realitzar contractacions per un any pot ser positiu en diferents vessants. A més de donar feina a persones que n’estaven cercant activament, també tindrem l’oportunitat d’oferir un millor servei als veïnats i veïnades del nostre terme”.
![[Img #50306]](https://mallorcactual.com/upload/images/11_2021/2363_3112527_670.jpg)
Les quatre auxiliars d’administració s’incorporen als departaments de Comerç, Serveis Socials, Urbanisme i a la Policia Local. Mentre que els cinc nou membres del personal de neteja quedaran integrades en l’equip de feina de l’Empresa Municipal de Serveis, SEMDESA.
![[Img #50305]](https://mallorcactual.com/upload/images/11_2021/9371_3112524_670.jpg)
I és que el consistori ha accedit a un programa de desenvolupament i foment de l’ocupació, subvencionada pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB) i cofinançada pel Fons Social Europeu. Aquestes noves incorporacions ho fan per un any, i l’objectiu de l’ajuntament és millorar l’ocupabilitat de les persones contractades i a la vegada seguir millorant la qualitat de l’atenció a la ciutadania i els serveis públics.
![[Img #50304]](https://mallorcactual.com/upload/images/11_2021/8446_3112529_670.jpg)
A primera hora, l’equip de govern municipal ha rebut a les noves incorporacions a la sala d’actes de la casa consistorial. La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha valorat molt positivament la inclusió d’aquestes noves treballadores: “sabem que socialment i laboralment, estam encara en una situació complicada, per això, poder realitzar contractacions per un any pot ser positiu en diferents vessants. A més de donar feina a persones que n’estaven cercant activament, també tindrem l’oportunitat d’oferir un millor servei als veïnats i veïnades del nostre terme”.
![[Img #50306]](https://mallorcactual.com/upload/images/11_2021/2363_3112527_670.jpg)
Les quatre auxiliars d’administració s’incorporen als departaments de Comerç, Serveis Socials, Urbanisme i a la Policia Local. Mentre que els cinc nou membres del personal de neteja quedaran integrades en l’equip de feina de l’Empresa Municipal de Serveis, SEMDESA.











Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.217.15