Santanyí
Bruno Sotos aquest divendres oferirà un recital al Teatre Principal de Santanyi i presentarà el seu nou disc
Santanyí, divendres 9 de juliol a les 21:00h. Teatre Principal de Santanyí
Aquest divendres al recital del Teatre Principal de Santanyí, Bruno, presentarà en directe algunes de les noves cançons que conformen el nou disc que en aquest moment ja està enregistrant, juntament amb el tècnic i co-productor Toni Morales al seu estudi www.monoboost.com
![[Img #47917]](https://mallorcactual.com/upload/images/07_2021/1797_bruno_sotos_670.jpg)
S'aniran avançant una sèrie de temes per plataformes digitals, fins a la seva edició en físic a finals de la tardor d'aquest any.
Perdidos en Formentera. Estrena en digital el 16 de julio
Aquest és el títol del primer senzill del seu pròxim disc, una cançó aferradissa i propera, tal com ens té acostumats el cantant d'Andratx, que ens relata les seves sensacions de cada vegada que visita i passeja per l'illa.
Bruno torna amb molta de força als escenaris, tant de les illes com a la Península així el mes passat mes va tenir una sèrie de programacions a Andorra i Barcelona i la setmana passada va oferir a Madrid el concert ajornat des de l'any passat a la Sala Café La Palma. Un viatge que es va aprofitar per fer promoció del disc de l'any passat "
Lo que Habita en mi" i parlar del seu nou enregistrament. Bruno va desfilar per diverses ràdios amb una acurada i entretinguda entrevista, entre altres, amb Nieves Herrero desprès visita a Toledo als estudis de radio-televisió de Castilla La Mancha i el diumenge un recital a Logroño
D'aquí a poc temps Bruno ho podrem veure més escenaris de les Illes i una gira per diversos locals de la Península a més de preparar, quan la COVID ens deixi, una nova gira per Amèrica llatina d'on contínuament li arriba'n missatges demanant la seva presència.
Bruno Sotos és un cantautor mallorquí amb nombrosos admiradors a Espanya i gran popularitat a amèrica Llatina, on la seva cançó "Hoy Duele" ha estat compartida per milions de seguidors.
Bruno compta en el seu haver amb dos àlbums amb col·laboracions de Javier Álvarez, Andrés Suárez i el mexicà Edgar Oceransky, a més d'un *EP editat en 2020.
L'artista ja ha girat per països com Mèxic, l'Argentina i l'Uruguai.
La situació de la pandèmia ha retardat la presentació del seu últim disc "Lo que habita en mí", un EP que projecta i engrandeix la seva pròxima sensibilitat que encanta als seus seguidors. Després de més d'una any d'absència en els escenaris de Barcelona, per fi, Bruno podrà interpretar les seves noves cançons al costat d'una cuidada selecció del seu repertori.
Entrada 5 euros a la venda per https://ticketib.com/ca/events/bruno-sotos-santanyi-mallorca
Aquest divendres al recital del Teatre Principal de Santanyí, Bruno, presentarà en directe algunes de les noves cançons que conformen el nou disc que en aquest moment ja està enregistrant, juntament amb el tècnic i co-productor Toni Morales al seu estudi www.monoboost.com
![[Img #47917]](https://mallorcactual.com/upload/images/07_2021/1797_bruno_sotos_670.jpg)
S'aniran avançant una sèrie de temes per plataformes digitals, fins a la seva edició en físic a finals de la tardor d'aquest any.
Perdidos en Formentera. Estrena en digital el 16 de julio
Aquest és el títol del primer senzill del seu pròxim disc, una cançó aferradissa i propera, tal com ens té acostumats el cantant d'Andratx, que ens relata les seves sensacions de cada vegada que visita i passeja per l'illa.
Bruno torna amb molta de força als escenaris, tant de les illes com a la Península així el mes passat mes va tenir una sèrie de programacions a Andorra i Barcelona i la setmana passada va oferir a Madrid el concert ajornat des de l'any passat a la Sala Café La Palma. Un viatge que es va aprofitar per fer promoció del disc de l'any passat "
Lo que Habita en mi" i parlar del seu nou enregistrament. Bruno va desfilar per diverses ràdios amb una acurada i entretinguda entrevista, entre altres, amb Nieves Herrero desprès visita a Toledo als estudis de radio-televisió de Castilla La Mancha i el diumenge un recital a Logroño
D'aquí a poc temps Bruno ho podrem veure més escenaris de les Illes i una gira per diversos locals de la Península a més de preparar, quan la COVID ens deixi, una nova gira per Amèrica llatina d'on contínuament li arriba'n missatges demanant la seva presència.
Bruno Sotos és un cantautor mallorquí amb nombrosos admiradors a Espanya i gran popularitat a amèrica Llatina, on la seva cançó "Hoy Duele" ha estat compartida per milions de seguidors.
Bruno compta en el seu haver amb dos àlbums amb col·laboracions de Javier Álvarez, Andrés Suárez i el mexicà Edgar Oceransky, a més d'un *EP editat en 2020.
L'artista ja ha girat per països com Mèxic, l'Argentina i l'Uruguai.
La situació de la pandèmia ha retardat la presentació del seu últim disc "Lo que habita en mí", un EP que projecta i engrandeix la seva pròxima sensibilitat que encanta als seus seguidors. Després de més d'una any d'absència en els escenaris de Barcelona, per fi, Bruno podrà interpretar les seves noves cançons al costat d'una cuidada selecció del seu repertori.
Entrada 5 euros a la venda per https://ticketib.com/ca/events/bruno-sotos-santanyi-mallorca











Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.254