Domingo, 28 de Junio de 2026

Actualizada Domingo, 28 de Junio de 2026 a las 16:27:49 horas

Govern de les Illes Balears
Martes, 23 de Noviembre de 2021
Santanyí

Els alumnes de primària de Santanyí elaboren el cartell commemoratiu del 30 aniversari del Parc Natural de Mondragó

El conseller Mir ha inaugurat l’exposició amb les 22 propostes de les quals se n’elegirà una.

[Img #50755]

 

El conseller de Medi Ambient i Territori, Miquel Mir, i el director general d’Espais Naturals i Biodiversitat, Llorenç Mas, han assistit, aquest dimarts, a la inauguració de l’exposició de cartells commemoratius pel trentè aniversari de la declaració del Parc Natural de Mondragó, que es celebra l’any vinent. L’exposició compta amb la col·laboració de l’ajuntament de Santanyí i s’emmarca en els actes de les festes de Sant Andreu.


La direcció del Parc Natural ha volgut involucrar els veïnats de Santanyí en la celebració i, amb aquesta finalitat, ha proposat als alumnes de segon i tercer cicle de primària del municipi que elaborin un cartell de commemoració. Les 22 propostes que s’han presentat seran exposades a la Casa de Cultura de Santanyí fins dia 12 de desembre.


Els assistents a l’exposició podran votar el seu preferit. D’entre els vuit cartells més votats s’elegirà l’oficial. La comissió que l’elegirà està formada per un representant de l’ajuntament, un de l’Associació de propietaris de finques del Parc Natural, un de la direcció general d’Espais Naturals i Biodiversitat, un de l’IBANAT i un de la Junta rectora del Parc Natural.


Mir ha agraït l’alt nivell de participació i ha destacat, en aquest sentit, «la gran tasca dels educadors ambientals que han anat escola per escola per explicar el projecte i incentivar la participació». El conseller considera «molt positiu que els veïnats de Santanyí, especialment els més joves, es bolquin en una commemoració tan especial». Finalment, ha insistit que «és bàsic que la ciutadania s’identifiqui amb els espais naturals protegits per assegurar-ne la conservació».


L'horari de visita de l’exposició serà el següent: dilluns, de 10h a 14h; de dimarts a divendres, de 10h a 14h i de 16h a 19h; i dissabte, de 10h a 13h.

Comentarios Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.217.15

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.